سفارش تبلیغ

لوگوی سه گوش


سفارش تبلیغ

                           تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی


با توجه به بیانات گوهر بار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، در خصوص نام گذاری امسال با عنوان " تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" ، بر آن شدیم تا تمام تلاش خود را در جهت تحقق این هدف ملی به کار گیریم و طرحی جامع در جهت رفع موانع و ایجاد پیش زمینه های لازم برای تحقق این امر ارائه نمائیم . این طرح که با عنوان بانک اطلاعاتی عظیم تولیدات ملی و خدمات داخلی عنوان گردید ، به بسیاری از دستگاه ها و سازمان های متولی پیشنهاد داده شد که بعد از بی توجهی ها و کم لطفی دستگاه های زیربط بر آن شدیم تا خود کمر همت بسته و به تکلیف شخصی خود در حد توان عمل کنیم .
با بررسی های به عمل آمده ، یکی از عمده چالش­ های موجود بر سر راه تحقق مصرف و تهیه تولیدات ملی ، نبود یک بانک اطلاعاتی گسترده و متمرکز ، با هدف جمع آوری اطلاعات محصولات تولیدی در داخل کشور می ­باشد که بتواند مرجعی جامع و قابل اعتماد برای تولید کنندگان ، مصرف کنندگان ، فروشندگان و هم چنین سیاست گذاران تولید ملی باشد.
این سایت با توجه به توان خود و همکاری شما عزیزان در سدد تشکیل بزرگترین بانک اطلاعاتی از محصولات ملی می باشد تا بتواند مرجعی برای مصرف کنندگان ، فروشندگان و سرمایه گذاران باشد و رفته رفته به سمت اهداف اصلی این بانک اطلاعاتی که قسمتی از آن در زیر آمده حرکت نماید .
برای انجام سریعتر و با کیفیت تر خدمات مربوطه و مراحل اجرایی طرح بانک اطلاعاتی تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با توجه به اینکه شرکت فن آوری اطلاعات ام البنین به عنوان یک بخش خصوصی متولی اجرای امور اجرایی این طرح شده ، مدل های اقتصادی تعبیه شده است که برای آشنایی با روند آن میتوانید به صفحه تبلیغات سایت تولید ملی مراجعه نمایید .
اهم اهداف این طرح عبارت اند از :
1- تسهیل در ایجاد شناخت مصرف کنندگان داخلی از محصولات تولید شده ایرانی به منظور انتخاب بهترین جایگزین برای کالاهای مصرفی وارداتی .
2- ایجاد بانک اطلاعاتی عظیم از تولیدات ملی جهت تسهیل در معرفی کالاهای تولیدی کشور به بازرگانان دیگر کشور ها و تسریع در امر صادرات.
3- کمک به رفع مشکلات تکنولوژیکی محصولات تولیدی و ارائه راهکارهای ارتقاء بهره وری در جهت بهبود کیفی محصولات داخلی با ارائه داده های مورد نیاز.
4- فراهم شدن امکان شناسایی مقدار واقعی تولید محصولات ملی در جهت کمک به سیاست های تنظیم بازار و اختصاص تسهیلات مورد نظر برای حمایت از تولید کنندگان .
5- توانایی شناسایی واحد های تولیدی هم سو و کوچک جهت ادغام یا تشکیل تعاونی­ های بزرگ در راستای کم شدن هزینه های جاری تولید و درنتیجه ایجاد توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاری بیشتر در جهت بهبود کیفی و تکنولوژیکی محصولات تولیدی .
6- امکان برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی مرتبط در جهت شناخت و استفاده از محصولات و قطعات تولیدی یکدیگر و عدم انجام کارهای موازی و تکراری .
7- امکان ایجاد شناخت جامع از بازار محصولات تولید شده داخلی توسط سرمایه گذاران خارجی و داخلی و تشخیص کمبودها و نیازهای بازار جهت ایجاد واحدهای تولیدی سود ده .






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 دی 28 توسط نوید رمضانی